iliasp
New Member
Λιγοτερο απο 100Ε, την αποστολη την κανονισα μεσω parcelhero σε λιγοτερο απο 5 λεπτα και μια ωρα μετα ειχαν ηδη ερθει να τα παρουν, την επιστροφη την κανονισε ο Luke
Καλησπερα Ηλία. Έκανες κανα χιλιόμετρο? Τι λέει η ανάρτηση? Βετιωθηκε η συμπεριφορά? Επίσης πόσα κιλα εισαι αν επιτρέπεται? Το νέο ελατήριο άλλαξε πολυ τα sag του εργοστασιακου ελατηρίου?Λιγοτερο απο 100Ε, την αποστολη την κανονισα μεσω parcelhero σε λιγοτερο απο 5 λεπτα και μια ωρα μετα ειχαν ηδη ερθει να τα παρουν, την επιστροφη την κανονισε ο Luke
Καλησπέρα Γιωργο,Καλησπερα Ηλία. Έκανες κανα χιλιόμετρο? Τι λέει η ανάρτηση? Βετιωθηκε η συμπεριφορά? Επίσης πόσα κιλα εισαι αν επιτρέπεται? Το νέο ελατήριο άλλαξε πολυ τα sag του εργοστασιακου ελατηρίου?
Χαίρομαι που υπάρχουν και άλλοι που σκέφτονται και αντιλαμβάνονται το ίδιο με εμένα και δεν νιώθω ο μόνος τρελός ,τελικά το συνολικό κόστος ποιό ήταν;Καλησπέρα Γιωργο,
εχθες γυρισαμε μετα απο σχεδον 2200χλμ στα Βαλκανια, ενθουσιασμενος ξεκαθαρα απο τη συμπεριφορα της μηχανης, φυσιολογικο μετα απο τοσα χλμ με τα εργοστασιακα απειραχτα, νομιζω πως και μονο με την αλλαγη των ελατηριων ερχεται αμεσα η σωστη λειτουργια, γινεται και η συντηρηση και ξενοιαζεις
Εγω ειχα παραπονο για το πολυ μαλακο πισω με χαλαρο rebound και ενα μπροστινο που ηταν ξερο στις αντιδρασεις ειτε εντος ειτε εκτος, ενω στο χωμα και τις ανωμαλιες εκτος τερματιζε για πλακα, ο Luke προτεινε αλλαγη σε σκληροτητα μονο πισω που γενικα πονανε τα LC αλλα του ζητησα ξεκαθαρα και το μπροστα, μετρησα sag πριν γυρω στα 69mm και τωρα ειμαι στα 59mm, χαος
Το μπροστινο δεμενο πλεον, μετα απο καποιες εκατονταδες χλμ του πηρα τον αερα και πλεον εχω προσαρμοστει
Ξεκαθαρη διαφορα πλεον μεταξυ των προγραμματων αποσβεσης, πολλες φορες στο ταξιδι ημουν σιγουρος οτι στα κλειστα κομματια που ηθελα πιο σφιχτη τη μηχανη ημουν στο Soft και οντως ισχυε, στο παρελθον ηταν απλα ενα εξτρα διακοσμητικο κουμπακι, η διαφορα μηδαμινη
Παρα πολυ ευχαριστημενος απο την αλλαγη, ο Luke φιλικοτατος και επαγγελματιας, για οσους θελουν να επενδυσουν πανω στην ESA και να κρατησουν τα καλα της αλλα και τη μηχανη stock προτεινεται με τα ματια κλειστα, εξαλλου ειναι ο μοναδικος τροπος να μπει χερι σωστα, αυτη τη στιγμη εχω επισκευασιμα αμορτισερ εκτος και εαν χρειαστει κατι εξειδικευμενο, ο Luke μπορει να βοηθησει σχεδον στα παντα σχεδον αμεσα
Η σωστοτερη επιλογη θα ειναι παντα ενα aftermarket σετακι TFX, Ohlins κτλ
υγ 82kg ειμαι, στο μπροστινο απο 60 πηγαμε σε 66 και στο πισω απο 150 σε 167, η μηχανη στεκεται λιγο πιο ψηλα αποτι πριν, καμια αναγκη για αλλαγη σε πλαγιοστατη και σταντ φυσικα, διπλος την πηγα βολτα σημερα και ηταν αψογη, καμια σχεση με τη βαρκαδα που καναμε παλια :q
Επειδη παλιοτερα με κοιτουσαν και εμενα καπως οταν ηθελα να την κανω σερβις χωρις να τα εχει φτυσει τελειως θα σου πω πως πολυ καλα κανεις που το ψαχνεις, στα 80Κ χλμ που ειχαν ενω δεν υπηρχε διαρροη εξωτερικα ημουν τυχερος, εσωτερικα βρεθηκαν σημαδια αλλα ευτυχως χωρις scoring στους αξονες και γενικα για τα χλμ που ειχαν θεωρω πως ημουν καλα, η αντιληψη μερικων πως η ESA ειναι lifetime και μη επισκευασιμη με ξεπερναει, μπειτε και δειτε στη σελιδα του Luke κατι ομορφιες με πολυ λιγοτερα χλμ. Εργοστασιακα εχουν μερικα βασικα ατοπηματα, αυτα διορθωνονται ολα μετα το σερβις και καταληγεις με κατι σαφως ποιοτικοτερο, πιο αξιοπιστο και φυσικα λειτουργικο
Για πλήρες σερβις με καινούργια parts εσωτερικά θα χρειαστείς γυρω στα 530 ευρω μπρος πίσω και για ελατηρια γυρω στα 190 ευρω μπρος πισω. Σε αυτά πρέπει να προσθέσεις γυρω στα 100 ευρω μεταφορικά για να τα στείλεις. Οπότε στο σύνολο μιλάμε για κατι γυρω στα 800 κατι ευρω.Χαίρομαι που υπάρχουν και άλλοι που σκέφτονται και αντιλαμβάνονται το ίδιο με εμένα και δεν νιώθω ο μόνος τρελός ,τελικά το συνολικό κόστος ποιό ήταν;
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε ευχαριστώ πολυ για το αναλυτικοτατο update.Καλησπέρα Γιωργο,
εχθες γυρισαμε μετα απο σχεδον 2200χλμ στα Βαλκανια, ενθουσιασμενος ξεκαθαρα απο τη συμπεριφορα της μηχανης, φυσιολογικο μετα απο τοσα χλμ με τα εργοστασιακα απειραχτα, νομιζω πως και μονο με την αλλαγη των ελατηριων ερχεται αμεσα η σωστη λειτουργια, γινεται και η συντηρηση και ξενοιαζεις
Εγω ειχα παραπονο για το πολυ μαλακο πισω με χαλαρο rebound και ενα μπροστινο που ηταν ξερο στις αντιδρασεις ειτε εντος ειτε εκτος, ενω στο χωμα και τις ανωμαλιες εκτος τερματιζε για πλακα, ο Luke προτεινε αλλαγη σε σκληροτητα μονο πισω που γενικα πονανε τα LC αλλα του ζητησα ξεκαθαρα και το μπροστα, μετρησα sag πριν γυρω στα 69mm και τωρα ειμαι στα 59mm, χαος
Το μπροστινο δεμενο πλεον, μετα απο καποιες εκατονταδες χλμ του πηρα τον αερα και πλεον εχω προσαρμοστει
Ξεκαθαρη διαφορα πλεον μεταξυ των προγραμματων αποσβεσης, πολλες φορες στο ταξιδι ημουν σιγουρος οτι στα κλειστα κομματια που ηθελα πιο σφιχτη τη μηχανη ημουν στο Soft και οντως ισχυε, στο παρελθον ηταν απλα ενα εξτρα διακοσμητικο κουμπακι, η διαφορα μηδαμινη
Παρα πολυ ευχαριστημενος απο την αλλαγη, ο Luke φιλικοτατος και επαγγελματιας, για οσους θελουν να επενδυσουν πανω στην ESA και να κρατησουν τα καλα της αλλα και τη μηχανη stock προτεινεται με τα ματια κλειστα, εξαλλου ειναι ο μοναδικος τροπος να μπει χερι σωστα, αυτη τη στιγμη εχω επισκευασιμα αμορτισερ εκτος και εαν χρειαστει κατι εξειδικευμενο, ο Luke μπορει να βοηθησει σχεδον στα παντα σχεδον αμεσα
Η σωστοτερη επιλογη θα ειναι παντα ενα aftermarket σετακι TFX, Ohlins κτλ
υγ 82kg ειμαι, στο μπροστινο απο 60 πηγαμε σε 66 και στο πισω απο 150 σε 167, η μηχανη στεκεται λιγο πιο ψηλα αποτι πριν, καμια αναγκη για αλλαγη σε πλαγιοστατη και σταντ φυσικα, διπλος την πηγα βολτα σημερα και ηταν αψογη, καμια σχεση με τη βαρκαδα που καναμε παλια :q
Επειδη παλιοτερα με κοιτουσαν και εμενα καπως οταν ηθελα να την κανω σερβις χωρις να τα εχει φτυσει τελειως θα σου πω πως πολυ καλα κανεις που το ψαχνεις, στα 80Κ χλμ που ειχαν ενω δεν υπηρχε διαρροη εξωτερικα ημουν τυχερος, εσωτερικα βρεθηκαν σημαδια αλλα ευτυχως χωρις scoring στους αξονες και γενικα για τα χλμ που ειχαν θεωρω πως ημουν καλα, η αντιληψη μερικων πως η ESA ειναι lifetime και μη επισκευασιμη με ξεπερναει, μπειτε και δειτε στη σελιδα του Luke κατι ομορφιες με πολυ λιγοτερα χλμ. Εργοστασιακα εχουν μερικα βασικα ατοπηματα, αυτα διορθωνονται ολα μετα το σερβις και καταληγεις με κατι σαφως ποιοτικοτερο, πιο αξιοπιστο και φυσικα λειτουργικο
Με τη λυση WESA εχεις τα ιδια ακριβως parts με την ιδια φθορα χωρις καμια αναβαθμιση μονο διαφορετικο ρεζερβουαρ και ελατηριο, υπολογιζεις συν 129 για μεταφορα του μηχανισμου απο το παλιο σου αμορτισερ συν μεταφορικα συν τα οποια χρηματα κοστολογουν για το ανταλλακτικο και εχεις ξεπερασει κατα πολυ το σερβις του Luke για ενα μονο αμορτισερΓια πλήρες σερβις με καινούργια parts εσωτερικά θα χρειαστείς γυρω στα 530 ευρω μπρος πίσω και για ελατηρια γυρω στα 190 ευρω μπρος πισω. Σε αυτά πρέπει να προσθέσεις γυρω στα 100 ευρω μεταφορικά για να τα στείλεις. Οπότε στο σύνολο μιλάμε για κατι γυρω στα 800 κατι ευρω.
Σκέφτομαι μήπως με αυτά τα χρήματα παω κατευθείαν σε wilbers wesa για πισω και να κρατήσω το μπροστινο όπως ειναι προς το παρόν . Για την ώρα μονο το πισω με ενοχλεί . Το wilbers εχει 720 ευρώ αλλα από οσο βλέπω απο τις φωτο στο site τους τα περισσότερα parts τα κρατάνε από την μαμα ανάρτηση. Δεν ξέρω αν τελικά γίνεται σοβαρή αναβάθμιση.
Οπότε η wesa δεν αξίζει για κανένα λόγο. Ή κάνεις σέρβις ή μετά πας σε tractive-touratech που πανε πολυ ψηλά σε τιμή.Με τη λυση WESA εχεις τα ιδια ακριβως parts με την ιδια φθορα χωρις καμια αναβαθμιση μονο διαφορετικο ρεζερβουαρ και ελατηριο, υπολογιζεις συν 129 για μεταφορα του μηχανισμου απο το παλιο σου αμορτισερ συν μεταφορικα συν τα οποια χρηματα κοστολογουν για το ανταλλακτικο και εχεις ξεπερασει κατα πολυ το σερβις του Luke για ενα μονο αμορτισερ
Ετσι κατεληξα και εγω απλα η τρακτιβ ποναει παρα πολυ οποτε σκεφτηκα συμβατικες λυσεις με καταργηση ESA και ενα κοστος στη χειροτερη κοντα στα 1500 ή σερβις και διατηρηση της ESA με πολυ λιγοτεραΟπότε η wesa δεν αξίζει για κανένα λόγο. Ή κάνεις σέρβις ή μετά πας σε tractive-touratech που πανε πολυ ψηλά σε τιμή.