Gs 1150 του 2001 η του 2003? Τα φωτα σας.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέα και παλιά μοντέλα BMW' που ξεκίνησε από το μέλος Pan-dvs, στις 6 Νοεμβρίου 2016.

  1. Pan-dvs
    Offline

    Pan-dvs Active Member

    Εγγραφή:
    29 Ιουλίου 2016
    Μηνύματα:
    567
    Περιοχή:
    Iωαννινα
    Μοτοσυκλέτα:
    Bandit 650
    Η κουβεντα ξεκινησε στο Advride (δεν μου αρεσει ο ορος σε "διπλανο φορουμ") και ελπιζω να τελειωσει εδω.Ο λογος προφανης.Αν θελεις περισσοτερες πληροφοριες για μια Gs,τι καλυτερο απο το να μπεις στο gsmotoclub.Υπαρχει αρκετο υλικο στο φορουμ,αλλα εχω χαθει.

    Η αποφαση λοιπον παρθηκε.Ελπιζω συντομα να πεσει η καταλληλη στα χερια μου.Την θελω γιατι μου αρεσει απο πολλες αποψεις,αλλα και γιατι θελω να ασχοληθω μαζι της.Κατσαβιδια και εργαλεια αρκετα,αλλα οι γνωσεις μου για το συγκεκριμενο μοντελο ελλιπης και σε καποια θεματα ανυπαρκτες.Και το χειροτερο,σε καποια θεματα εχω ημιμαθεια,η οποια ως γνωστον ειναι χειροτερη της αμαθειας.

    Ελπιζω να μπορεσετε να μου ανοιξετε τα ματια σε καποια θεματα και αν ακουσετε αποριες του στυλ "τι σπρευ αλυσιδας χρησιμοποιειται",καντε οτι δεν το ακουσατε.

    Αρχιζω.

    Το μοντελο του 2001 δεν εχει σερβοφρενα.Ειναι κατι τοσο απαραιτητο και κατα ποσο επηρεαζει την οδηγικη της συμπεριφορα?

    Επισης εχει δυο αντι για τεσσερα μπουζι.Αυτο ειναι πλεονεκτημα η μειονεκτημα?Υποθετω οτι η λειτουργια της μηχανης ειναι καλυτερη και πιο οικονομικη,κανω λαθος?

    Το abs integral τι ακριβως κανει?Βοηθαει το abs?Δημιουργει θεματα?Ειναι καλο να το αποφυγω ,αν μπορω?Υπαρχουνε δηλαδη μοντελα του 03 με integral και χωρις?

    Τελεβελερ.Τι ακριβως κανει,το εχουνε ολα τα μοντελλα?

    Γενικα ποιας χρονολογιας ειναι καλυτερη και γιατι?Τι ειναι αυτο που πρεπει να με απασχολει σε καθε μοντελο?
     
    dretsas and damianR21A like this.
  2. Papadopaidi
    Offline

    Papadopaidi Well-Known Member

    Εγγραφή:
    29 Δεκεμβρίου 2013
    Μηνύματα:
    15.479
    Περιοχή:
    Patras
    Μοτοσυκλέτα:
    R1150GS '00 (ABS)
    Του 2001.
    Σερβομηχανισμός σημαίνει συνδυασμένα
    φρένα.Πατάς μπροστινό κ υπάρχει μερική
    πέδηση κ πίσω.Σαφώς καλύτερα.
    Τελελέβερ έχουν κ οι 2.
    Ελπίζω του 2001 να έχει abs αλλιώς
    μη βιαστείς θα βρείς άλλη.

    Θεωρητικά με τα 4 μπουζί έχεις
    καλύτερη ανάφλεξη κ οικονομία.
    Θεωρητικα πάντα.
     
    GeorgeTr, Mumm Ra, ADV and 1 other person like this.
  3. andreas.kris
    On

    andreas.kris Well-Known Member

    Εγγραφή:
    20 Ιουνίου 2015
    Μηνύματα:
    1.202
    Νομιζω πως το μοντελο αλλαζει το δευτερο εξαμηνο του 2002! Θεωρω πως ειναι καλητερα να παρεις αυτο με τα 2 μπουζι και το παλιο abs,οχι με το σεβρο... εχουν και μια διαφορα στον πισω αξονα που ειναι καλυτερο το μοντελο του εως 2002! Με το επομενο μοντελο ισως να μπλεξεις με την μοναδα του abs,θα βγαλεις ακρη γιατι συνηθως επισκευαζεται αλλα θα ταλαιπωρηθεις αρκετα... οσο για την οικονομια σε ταξιδι εγω με το "παλιο" και φιλος με το "καινουργιο" σε καθε γεμιζμα βαζαμε τα ιδια ακριβως...

    Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
     
    Pan-dvs likes this.
  4. vpentza
    Offline

    vpentza Well-Known Member

    Εγγραφή:
    30 Δεκεμβρίου 2013
    Μηνύματα:
    1.118
    Περιοχή:
    Athens
    Μοτοσυκλέτα:
    R1200 RT K26
    Πάνο,
    τα 2 μπουζί μπήκαν για να περιορίσουν τους ρύπους, καμία ουσιαστική διαφορά δεν έχει στην απόδοση.

    Το 1150 είναι ένα απόλυτα τίμιο μοτέρ φτάνει να προσέχεις 2-3 βασικά πραγματάκια. Ένα από αυτά είναι το να αποφεύγεις να κρατάς πατημένο συμπλέκτη σε στάση.....ως πρώην ευτυχής κάτοχος, σιγά σιγά θα θυμάμαι πραγματάκια και θα στα μεταφέρω......υπόψιν, υπάρχει και μοτέρ κομπλέ στο ράφι για παν ενδεχόμενο !
    Πάντως, δες και το ADVE μήπως "σε παίρνει" να πας και προς τα εκεί
     
  5. Pan-dvs
    Offline

    Pan-dvs Active Member

    Εγγραφή:
    29 Ιουλίου 2016
    Μηνύματα:
    567
    Περιοχή:
    Iωαννινα
    Μοτοσυκλέτα:
    Bandit 650

    Βασειλη για ολα με παιρνει,αλλα το απλο θελω.Η καταναλωση του που περιπου φτανει?

    Τα δυο μπουζι κρατανε τους ρυπους σε λογικα πλαισια η θα εχω θεματα με τα καυσαερια στο ΚΤΕΟ?
     
  6. mxait
    Offline

    mxait Member

    Εγγραφή:
    26 Απριλίου 2015
    Μηνύματα:
    244
    Περιοχή:
    Νέα Φιλαδέλφεια
    Μοτοσυκλέτα:
    R1150Gs 02'
    Για μενα απεφυγε αυτα με τα servo (integrall 2 δηλαδη).... Σερβο και μηχανακι 15 ετιας....οχι και οτι καλυτερο.... Και ψαξε αρκετα για να βρεις ενα καλοδιατηρημενο 1150... μην βιαστεις...
    Θα κοιταξεις να μην εχει και πολλους τζογους στο διαφορικο πισω... Να δουλευει εννοειται το ABS.. και δες και συμπιεση... οτι βρεις να το πας και σε καποιο συνεργειο που να γνωριζει απο BMW ... οι τιμες διαφερουν... απο 2500 μεχρι και 5 μπορει να δεις... να ξερεις οτι για ενα καλο 1150 που να εχει και πραγματα πανω εισαι στα 3500 με 4000 ανετα...
     
    Pan-dvs likes this.
  7. vpentza
    Offline

    vpentza Well-Known Member

    Εγγραφή:
    30 Δεκεμβρίου 2013
    Μηνύματα:
    1.118
    Περιοχή:
    Athens
    Μοτοσυκλέτα:
    R1200 RT K26
    Πάνο,
    KTEO περνάς ανεξαρτήτου του αριθμού των μπουζί..big grin
    ναι, απέφυγε τα servo
    ναι, ο έλεγχος να γίνει σε εξουσιοδοτημένο
    η κατανάλωση είναι ίδια με όποιο άλλο 1.000άρι μηχανάκι και ανάλογα με το πόσο σε φαγουρίζει ο δεξιός καρπός...
     
    Pan-dvs likes this.
  8. Stowaway
    On

    Stowaway Well-Known Member

    Εγγραφή:
    22 Απριλίου 2016
    Μηνύματα:
    1.523
    Περιοχή:
    Αθηνα
    Μοτοσυκλέτα:
    R1150GS ADV '04
    Κατοχος του μοντελου 2002, με τα 2 μπουζι(α)!
    Η καταναλωση του σε ταξιδια με 120-140 χιλιομετρα, ειναι γυρω στα 6-6.5 λιτρα ανα 100χμ.
    Για χρηση μεσα στην πολη, ισως σε τρομαξει λιγο...eekwhistle
    Αποφευγεις λιγο το servo αν σε παιρνει, γιατι ναι μεν λειτουργει παντα αλλα οχι παντα με τον ιδιο τροπο!
    Μεχρι να το συνηθισεις, ισως σε προβληματισει λιγο.
    Το telelever kai paralever ειναι η αναρτηση που πρεπει να εχουν ολα τα μηχανακι ανεξαρτητως!!
    Να προσεξεις στο πλυσιμο με πιεστικο, τον αισθητηρα του στροφαλου. Εχει καποιες "γριλιες". Καλο ειναι να τις ταπωνεις με ταινια κατα τη διαρκεια του πλυσιματος!
    Εχει μακρυ γραναζωμα στο κιβωτιο και κινειται στα 100 χιλιομετρα, ακριβως στις 3000 στροφες!
    .....
    Αυτα!!
    Κατα τα αλλα ειναι εκπληκτικο μηχανακι για ταξιδια!
     
  9. Papadopaidi
    Offline

    Papadopaidi Well-Known Member

    Εγγραφή:
    29 Δεκεμβρίου 2013
    Μηνύματα:
    15.479
    Περιοχή:
    Patras
    Μοτοσυκλέτα:
    R1150GS '00 (ABS)
    Το οδήγησες μπόλικα χλμ
    να δείς αν σου κάνει;Πάς
    σε τελείως διαφορετική κατηγορία.
    Ενηλικίωση.
     
    Mumm Ra likes this.
  10. Pan-dvs
    Offline

    Pan-dvs Active Member

    Εγγραφή:
    29 Ιουλίου 2016
    Μηνύματα:
    567
    Περιοχή:
    Iωαννινα
    Μοτοσυκλέτα:
    Bandit 650
    Oλα μου κανουνε.Εχω ενηλικιωθει εδω και αρκετα χρονακια.


    Το θεμα ειναι αν του κανω εγω.
     
  11. Papadopaidi
    Offline

    Papadopaidi Well-Known Member

    Εγγραφή:
    29 Δεκεμβρίου 2013
    Μηνύματα:
    15.479
    Περιοχή:
    Patras
    Μοτοσυκλέτα:
    R1150GS '00 (ABS)
    Οκ,γιατί την έχουν πατήσει
    πολλοί αναβάτες με διάφορα....
    εξωτικά μηχανάκια κ έκλαιγαν
    τα λ7 τους.
     
    Mumm Ra likes this.
  12. Pan-dvs
    Offline

    Pan-dvs Active Member

    Εγγραφή:
    29 Ιουλίου 2016
    Μηνύματα:
    567
    Περιοχή:
    Iωαννινα
    Μοτοσυκλέτα:
    Bandit 650
    Την πατησαν γιατι αγορασαν μηχανη για τους αλλους και οχι για την παρτη τους.
     
  13. tsak8
    Offline

    tsak8 Active Member

    Εγγραφή:
    30 Δεκεμβρίου 2013
    Μηνύματα:
    785
    Περιοχή:
    Χαλάνδρι
    Μοτοσυκλέτα:
    R1200 GS
    1200αρι σε ενδιαφέρει Πανο;

    Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
     
  14. Pan-dvs
    Offline

    Pan-dvs Active Member

    Εγγραφή:
    29 Ιουλίου 2016
    Μηνύματα:
    567
    Περιοχή:
    Iωαννινα
    Μοτοσυκλέτα:
    Bandit 650
    Οχι ρε φιλε,θελω το 1150.
     
    Guppy, damianR21A and tsak8 like this.
  15. vpentza
    Offline

    vpentza Well-Known Member

    Εγγραφή:
    30 Δεκεμβρίου 2013
    Μηνύματα:
    1.118
    Περιοχή:
    Athens
    Μοτοσυκλέτα:
    R1200 RT K26
    Το σωστά συντηρημένο 1150GS να μην το φοβηθείς ποτέ....
    Όσον αφορά στο ABS, εφόσον το ψωνίσεις το εργαλείο, αυστηρά θα αλλάξεις αμέσως τα υγρά ΚΑΙ του εσωτερικού κυκλώματος και δεν θα χαλάσει ποτέ !
     
    damianR21A, Pan-dvs and Papadopaidi like this.
  16. Pan-dvs
    Offline

    Pan-dvs Active Member

    Εγγραφή:
    29 Ιουλίου 2016
    Μηνύματα:
    567
    Περιοχή:
    Iωαννινα
    Μοτοσυκλέτα:
    Bandit 650
    Μωρε απ οταν ειπες οτι υπαρχει μοτερακι στο ραφι,ουτε που μου περναει απο το μυαλο να κοιταξω αλλο.



    Τωρα αν υπαρχει και κανεις αλλος με καναδυο τροχους στο ραφι,καμμια σελιτσα,αντε και τα πηρουνια την επιασα την καλη.Θα το κανω κομματι-κομματι.big grin
     
  17. tsak8
    Offline

    tsak8 Active Member

    Εγγραφή:
    30 Δεκεμβρίου 2013
    Μηνύματα:
    785
    Περιοχή:
    Χαλάνδρι
    Μοτοσυκλέτα:
    R1200 GS
    1150gs απο το IKEA!

    Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
     
    Pan-dvs likes this.
  18. vpentza
    Offline

    vpentza Well-Known Member

    Εγγραφή:
    30 Δεκεμβρίου 2013
    Μηνύματα:
    1.118
    Περιοχή:
    Athens
    Μοτοσυκλέτα:
    R1200 RT K26
    Παναγιώτη, δεν λέω τίποτε στη τύχη.....εφόσον προχωρήσεις στην αγορά, να ξέρεις υπάρχει κοινός μας φιλαράκος που έχει παρκαρισμένο ένα μοτέρ κομπλέ ...τα υπόλοιπα τα έχει ήδη πουλήσει....
     
  19. Pan-dvs
    Offline

    Pan-dvs Active Member

    Εγγραφή:
    29 Ιουλίου 2016
    Μηνύματα:
    567
    Περιοχή:
    Iωαννινα
    Μοτοσυκλέτα:
    Bandit 650
    Ρε φιλε δεν σε αμφισβητησα.Το ριξα λιγο στην πλακα.


    Αυτο για το μοτερ περα απο πλακα το κραταω.
     
  20. vpentza
    Offline

    vpentza Well-Known Member

    Εγγραφή:
    30 Δεκεμβρίου 2013
    Μηνύματα:
    1.118
    Περιοχή:
    Athens
    Μοτοσυκλέτα:
    R1200 RT K26
    Πες οτι εχεις μαζεμένο το μαρούλι και θα βρούμε το καλύτερο από τα διαθέσιμα 1150GS
     
    Pan-dvs likes this.

Μοιραστείτε τη σελίδα

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

Free JavaScript from