Αναβαθμίσεις

scarab1987

Member
Εγγραφή
16 Αυγούστου 2020
Δημοσιεύσεις
185
Περιοχή
Ξυλόκαστρο
Χίλια ευχαριστούμε , θα βοηθούσε αν και όταν το ξανακάνεις να το πας βήμα και φωτογραφία.
ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Να εισαι καλα. Θα το ξανακανω σε λιγο καιρο για να αλλάξω και τσιμουχες που δεν είχα τώρα. Δεν πίστευα οτι ήθελαν αλλαγή τόσο σύντομα.
 

dretsas

Well-Known Member
Εγγραφή
22 Μαρτίου 2016
Δημοσιεύσεις
8.005
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
1200 GS
Να εισαι καλα. Θα το ξανακανω σε λιγο καιρο για να αλλάξω και τσιμουχες που δεν είχα τώρα. Δεν πίστευα οτι ήθελαν αλλαγή τόσο σύντομα.
ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΕΡΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ,ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΝΗΜΑ ΣΟΥ ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ Ευχαριστούμε και πάλι
 

jliordos

Well-Known Member
Εγγραφή
6 Νοεμβρίου 2016
Δημοσιεύσεις
9.067
Περιοχή
Πόλη του φραπέ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA TRIPLE BLACK
spam on
Έτσι κάνουν Δημήτρη @dretsas όταν κάποιος σύντροχος ρωτάει έναν άλλον για μια πληροφορία. Απαντούν όσο πιο κατανοητά μπορούν. Για σκέψου πως θα ήταν αν σου έβαζε ένα link ο Γιώργος και σου έλεγε κάτσε διάβασε.

Οπότε άλλαξε λίγο τακτική αν θέλεις σε αυτό το κομμάτι. Μόνο καλό θα κάνει.
Spam off

Γιώργο respect !
 

dretsas

Well-Known Member
Εγγραφή
22 Μαρτίου 2016
Δημοσιεύσεις
8.005
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
1200 GS
Χθες βράδυ έκανα μια αλλαγή λαδιού και καθάρισμα στο εργοστασιακό σταμπιλιζατερ. Έβαλα 10w λάδι και μάλλον από την μάνα του έχει 5w. Είχε πάρει επίσης λίγο λάσπη και αέρα μέσα. Να σημειώσω ότι είναι πολύς καλής ποιότητας (μάλλον WP) αλλά οχι ρυθμιζόμενο δυστυχώς. Οπότε η μόνη λύση για να το ρυθμίσεις είναι να αλλάξεις λάδι ανάλογα με τις απαιτήσεις σου. Επίσης να πω οτι τα 2 τσιμουχακια έχουν αρχίσει να σκάνε παρόλο που είναι ενός έτους και στην επόμενη αλλαγή θα αλλαχθούν. Βέβαια παρόλο που είναι πολυ μικρά ειναι πανάκριβα, γυρω στα 11 ευρώ το ενα, γιατί ειναι special. Για να βγει το σταμπιλιζατερ πρέπει να βγει τροχός και φτερο.

Το κέρδος από αυτη την αναβάθμιση είναι ότι η μοτοσυκλέτα ειναι βράχος σε οποιαδήποτε ανωμαλία του δρόμου και πιο πολυ οσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα χωρίς να χάσει καθόλου από την ευελιξία του. Βέβαια το gs είναι αρκετά καλό στο κομμάτι της σταθερότητας λόγω telelever και κέντρου βάρους.

Η δεύτερη αναβάθμιση είναι τα αντίβαρα του τιμονιού τα οποία τα έφτιαξα στον τόρνο από σίδερο και έχουν τριπλάσιο βάρος από τα μαμα αλουμινίου. 66 γραμμάρια τα μαμα και 182 τα χειροποίητα. Εχει διαφορά στους υψησυχνους κραδασμούς οι οποίοι θα κουράσουν λίγο στο μεγάλο ταξίδι.
@ scarab1987 Συμπληρωματικά παρατήρησα ότι το σταμπιλιζατερ βγαίνει και κατευθείαν χωρίς να βγάλεις τροχό και φτερο
 

scarab1987

Member
Εγγραφή
16 Αυγούστου 2020
Δημοσιεύσεις
185
Περιοχή
Ξυλόκαστρο
@ scarab1987 Συμπληρωματικά παρατήρησα ότι το σταμπιλιζατερ βγαίνει και κατευθείαν χωρίς να βγάλεις τροχό και φτερο
Μπορεί να βγει ναι βάζοντας μια μύτη torx και γυρνώντας την με ενα κλειδί 8mm. Το θεμα ειναι οτι στο δικό μου υπήρχε αρκετή κόλλα και ζοριζοταν να βγει και ειπα να μην το ρισκάρω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Koivek9

Well-Known Member
Εγγραφή
9 Ιανουαρίου 2014
Δημοσιεύσεις
1.072
Περιοχή
Kavala
Μοτοσυκλέτα
BMW,vespa
Χθες βράδυ έκανα μια αλλαγή λαδιού και καθάρισμα στο εργοστασιακό σταμπιλιζατερ. Έβαλα 10w λάδι και μάλλον από την μάνα του έχει 5w. Είχε πάρει επίσης λίγο λάσπη και αέρα μέσα. Να σημειώσω ότι είναι πολύς καλής ποιότητας (μάλλον WP) αλλά οχι ρυθμιζόμενο δυστυχώς. Οπότε η μόνη λύση για να το ρυθμίσεις είναι να αλλάξεις λάδι ανάλογα με τις απαιτήσεις σου. Επίσης να πω οτι τα 2 τσιμουχακια έχουν αρχίσει να σκάνε παρόλο που είναι ενός έτους και στην επόμενη αλλαγή θα αλλαχθούν. Βέβαια παρόλο που είναι πολυ μικρά ειναι πανάκριβα, γυρω στα 11 ευρώ το ενα, γιατί ειναι special. Για να βγει το σταμπιλιζατερ πρέπει να βγει τροχός και φτερο.

Το κέρδος από αυτη την αναβάθμιση είναι ότι η μοτοσυκλέτα ειναι βράχος σε οποιαδήποτε ανωμαλία του δρόμου και πιο πολυ οσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα χωρίς να χάσει καθόλου από την ευελιξία του. Βέβαια το gs είναι αρκετά καλό στο κομμάτι της σταθερότητας λόγω telelever και κέντρου βάρους.

Η δεύτερη αναβάθμιση είναι τα αντίβαρα του τιμονιού τα οποία τα έφτιαξα στον τόρνο από σίδερο και έχουν τριπλάσιο βάρος από τα μαμα αλουμινίου. 66 γραμμάρια τα μαμα και 182 τα χειροποίητα. Εχει διαφορά στους υψησυχνους κραδασμούς οι οποίοι θα κουράσουν λίγο στο μεγάλο ταξίδι.
bravo bravo
 
Top